Centrum Pomocy autoDNA

Obsługa Klienta i płatności

gdzie zobaczyć raport, faktura VAT, czas oczekiwania

Obsługa Klienta i płatności

gdzie zobaczyć raport, faktura VAT, czas oczekiwania

Kiedy otrzymam raport?

Raport jest generowany i wysyłany na adres e-mail automatycznie po zaksięgowaniu płatności. W zależności od wybranej metody może to trwać od kilku minut wzwyż.

Raport jest również dostępny do pobrania w formie PDF do 60 dni od zakupu raportu. Aby to wykonać należy zalogować się na serwisie używając adresu e-mail podanego w trakcie rejestracji. Wybrać ikonę na stronie głównej znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu. W „Moje raporty" - raport będzie dostępny do pobrania.

Nie widzisz swojego raportu? Skontaktuj się z nami! Jeżeli istnieje taka możliwość załącz potwierdzenie wykonanej płatności.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Gdzie mogę zobaczyć raport?

Raport jest generowany i wysyłany na adres e-mail automatycznie po zaksięgowaniu płatności.

Raport jest również dostępny do pobrania w formie PDF do 60 dni od zakupu raportu. Aby to wykonać należy zalogować się na serwisie używając adresu e-mail podanego w trakcie rejestracji. Wybrać ikonę na stronie głównej znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu. W „Moje raporty" - raport jest dostępny do pobrania.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Czy można pobrać zakupiony w przeszłości raport?

Raport jest generowany i wysyłany na adres e-mail podany w trakcie rejestracji automatycznie po zaksięgowaniu płatności.

Raport jest również dostępny do pobrania w formie PDF do 60 dni od zakupu raportu. Jeżeli ważność raportu została przekroczona to nie jest możliwe jego ponowne pobranie.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Dlaczego w raporcie jest więcej informacji niż kiedyś?

Raporty oferowane przez serwis autoDNA mają charakter dynamiczny, zgodnie z regulaminem serwisu (który można odnaleźć tutaj: https://www.autodna.pl/regulamin) są to produkty które ulegają szybkiemu zepsuciu. Z uwagi na specyfikę produktu informacje zawarte w raportach są cały czas aktualizowane. W następstwie aktualizacji w raportach mogą pojawić się nowe informacje, które nie były dostępne w przeszłości. W celu uzyskania aktualnego raportu serdecznie zapraszamy do zakupu.
Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do autoDNA Napisz do nas