Centrum Pomocy autoDNA

Raport Historii Pojazdu autoDNA

komunikat o nieprawidłowym numerze VIN, kwota w historii uszkodzeń, zdjęcia w wyższej rozdzielczości

Raport Historii Pojazdu autoDNA

komunikat o nieprawidłowym numerze VIN, kwota w historii uszkodzeń, zdjęcia w wyższej rozdzielczości

Czy można zobaczyć zdjęcia pojazdu w wyższej rozdzielczości?

Serwis autoDNA w raportach online zamieszcza zdjęcia w najwyższej dostępnej rozdzielczości.

Zdjęcia w wyższej rozdzielczości niż te które są zaprezentowane w pliku PDF można zobaczyć w wersji online raportu.

Raport online jest  dostępny do 60 dni od daty zakupu. Aby uzyskać do niego dostęp należy zalogować się w serwisie używając adresu e-mail podanego w trakcie rejestracji. Wybrać ikonę na stronie głównej znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu. W „Moje raporty" - raport jest dostępny w wersji online.

Z poziomu raportu online istnieje również możliwość ponownego wygenerowania pliku PDF z raportem.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Co oznacza kwota podana w historii uszkodzeń?

Podana kwota stanowi kwotę naprawy pojazdu zgodnie z tzw. „zasadami sztuki”, czyli naprawy wykonanej przy użyciu odpowiednich materiałów oraz przeprowadzonej przez osoby posiadające odpowiednią wiedzę i zaplecze techniczne.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Co oznacza komunikat o nieprawidłowym numerze VIN?

W raporcie prezentujemy  informacje o weryfikacji poprawności cyfry kontrolnej w numerze VIN.
Wielu producentów opracowuje numer nadwozia VIN w oparciu o normę ISO i zawiera w nim informacje o cyfrze kontrolnej.

Dla takich przypadków istnieje możliwość weryfikacji jej poprawności. W oparciu o nią można zweryfikować poprawność numeru VIN i oznakowania pojazdu. 

Komunikat o nieprawidłowym nr VIN nie  oznacza, że numer ten został sfałszowany, ale sugeruje, że należałoby dokładniej zweryfikować poprawność nr VIN z odpowiednimi instytucjami.
Prosimy również o sprawdzenie, czy nie popełniono pomyłki podczas wpisywania nr VIN.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jakie jest źródło informacji w raporcie?

autoDNA udostępnia dane w formie raportów historii pojazdu, które otrzymuje z wielu wiarygodnych źródeł. Dane na raportach autoDNA pochodzą z ponad 20 krajów europejskich, USA i Kanady, z więcej niż 50 000 różnych instytucji świadczących usługi w sektorze lub dla sektora motoryzacyjnego. Do najważniejszych należą dealerzy samochodów, warsztaty, stacje kontroli pojazdów, instytucje finansowe, administracja państwowa, stowarzyszenia, repozytoria i ewidencje pojazdów skradzionych, policja, stacje demontażu, komisy samochodowe i wiele innych. Jednocześnie należy pamiętać, że część wymienionych podmiotów dostarcza informacje w sposób poufny i anonimowy.

Raporty historii pojazdu autoDNA stanowią najbardziej kompletne źródło informacji o ponad 500 milionach pojazdów używanych w Europie i na świecie. Każdy raport historii pojazdu autoDNA może zawierać wiele cennych informacji o aucie używanym i jego historii, a wykorzystywane są do tego bazy danych zawierającej miliardy rekordów.

Zanim zakupisz używany pojazd rekomendujemy nie tylko pozyskanie raportu historii pojazdu autoDNA od sprzedającego, ważne aby przeprowadzić jazdę próbną, jak i obowiązkową szczegółową inspekcję pojazdu wykonaną przez uprawnionego mechanika lub wyspecjalizowaną stację obsługi pojazdów.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Co oznacza, że pojazd został warunkowo zatwierdzony?

Wspomniane zdarzenie oznacza, że podczas przeglądu zauważono jakieś drobne usterki - np. przepalona żarówka, światła przeciwmgielne czy pozycyjne nie działały, głębokość bieżnika opon nie była odpowiednia itp. Zdarzenie dotyczy więc drobnych usterek technicznych.
Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Co oznacza “zgłoszono szkodę całkowitą pojazdu”?

W Raporcie Historii Pojazdu autoDNA za szkodę całkowitą uznaje się uszczerbek na pojeździe, wskutek którego pojazd nie nadaje się do naprawy bądź koszty naprawy przekraczają jego wartość.
Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do autoDNA Napisz do nas