Centrum Pomocy autoDNA
Centrum Pomocy autoDNA

Przed sprawdzeniem historii pojazdu w autoDNA

Jak sprawdzić pojazd, koszt raportu, czas oczekiwania

Przed sprawdzeniem historii pojazdu w autoDNA

Jak sprawdzić pojazd, koszt raportu, czas oczekiwania

Ile kosztuje raport?

W zależności od raportu koszt jest następujący:

  • Raport Historii Pojazdu autoDNA: 79,90 zł
  • Raport autoDNA dla Pojazdów z USA: 0 zł*

*Z zakupem Raportu Historii Pojazdu autoDNA

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jakie informacje mogę otrzymać w raportach?

Przed zakupem Raportu Historii Pojazdu autoDNA wyświetlamy informacje dostępne dla konkretnego nr VIN, które otrzymasz po wykupieniu płatnej wersji raportu.

Jeśli przed zakupem w którejś sekcji (np. historii pojazdu) brakuje wpisów oznacza to, że nie będą one dostępne po wykupieniu wersji płatnej.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych raportów? Kliknij tutaj.

Sugerujemy sprawdzać każdorazowo dostępność informacji. Ten krok jest bezpłatny a możemy dowiedzieć się jakie informacje mogą być zawarte w wersji płatnej.

Sprawdzenie pojazdu to nie tylko jego historia, przebieg czy wypadki. To również sprawdzenie jego konfiguracji fabrycznej, koloru nadwozia, wyposażenia, rynku przeznaczenia i wiele innych.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Dla jakich pojazdów można zakupić raport?

Raport można kupić dla wszystkich pojazdów (samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, autobusów, motocykli, motorowerów), które posiadają 17 znakowy numer VIN zgodny z normą ISO-3779.

Więcej informacji na temat numeru VIN można znaleźć tutaj.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jak można zapłacić za raport?

Za raporty na naszej stronie zapłacić możesz następującymi formami płatności:

  • Płatności online (karty debetowe, przelewy elektroniczne)
  • Karty kredytowe
  • Voucher
  • Paypal
  • Tradycyjny przelew bankowy

W celu uregulowania należności za raport tradycyjnym przelewem bankowym należy kliknąć na przycisk „Przejdź do kasy” i wybrać PayU jako formę płatności, następnie należy kliknąć „Kup i zapłać teraz”. W następnym kroku powinny pojawić się dostępne metody płatności. Należy kliknąć przycisk „Przelew tradycyjny” - powinny pojawić się dane potrzebne do zlecenia przelewu.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jak sprawdzić pojazd w autoDNA?

Krok 1 - Wprowadź 17- znakowy numer VIN w pole „wpisz VIN” i kliknij „Sprawdź VIN”

Krok 2 - Otworzy się strona z dostępnością informacji o pojeździe, którego numer VIN sprawdzasz.

Krok 3 - Decydujesz, czy chcesz kupić wszystkie dostępne raporty dla wprowadzonego numeru VIN i dodajesz je do koszyka.

Krok 4 - Klikasz „Przejdź do kasy” w koszyku produktów, znajdującym się po prawej stronie i przechodzisz do kolejnego kroku.

Krok 5 - Logujesz się w serwisie, np. poprzez logowanie społecznościowe (Facebook, Gmail) lub rejestrujesz się na stronie. Podajesz adres e-mail na który otrzymasz zamówione produkty.

Krok 6 - Wybierasz sposób płatności. Po zakupie otrzymujesz potwierdzenie płatności na e-mail.

Krok 7 - Raport/raporty dla sprawdzanego przez Ciebie pojazdu możesz zobaczyć online, dodatkowo wysyłamy je na podany podczas rejestracji e-mail.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Dlaczego nie można zapłacić SMS-em?

Płatność SMS nie jest dostępna. Zachęcamy do skorzystania z innych metod płatności dostępnych w naszym serwisie:

  • płatności online,
  • karty kredytowe,
  • PayPal,
  • tradycyjny przelew bankowy.
Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jaki jest czas oczekiwania na raport?

Raport jest generowany i wysyłany na adres e-mail automatycznie po zaksięgowaniu płatności. W zależności od wybranej metody może to trwać od kilku minut wzwyż.

Raport jest również dostępny do pobrania w formie PDF do 60 dni od zakupu raportu. Aby to wykonać należy zalogować się na serwisie używając adresu e-mail podanego w trakcie rejestracji. Wybrać ikonę na stronie głównej znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu. W „Moje raporty" - raport będzie dostępny do pobrania.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Co oznacza komunikat "Wprowadź poprawny numer VIN"?

W serwisie autoDNA można zakupić raport dla wszystkich pojazdów (samochodów osobowych, ciężarowych, przyczep, autobusów, motocykli, motorowerów), które posiadają 17 znakowy numer VIN zgodny z normą ISO-3779. Więcej informacji na temat numeru VIN można znaleźć na stronie: www.autodna.pl/numer-vin .

Komunikat „Wprowadź poprawny numer VIN” pojawił się najprawdopodobniej dlatego, że wprowadzony numer VIN był niezgodny z normą ISO – 3779.

Proszę sprawdzić jego poprawność.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jak wykorzystać kod rabatowy?

Po kliknięciu przycisku „przejdź do kasy” pojawi się okno w którym prezentujemy dostępne metody płatności. Po jego prawej stronie znajduje się podsumowanie zakupów a nad nim napis „masz kod rabatowy?”. Zapoznaj się z regulaminem, wpisz otrzymany kod i zatwierdź przyciskiem.

W koszyku zobaczysz zaktualizowane ceny - kliknij „Kup i zapłać teraz” w celu zamówienia raportu.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Jak wykorzystać voucher?

W celu zapłaty voucherem należy wybrać voucher jako formę płatności i wprowadzić w formularzu obok grafiki z kodem kreskowym , następnie należy kliknąć przycisk „Kup i zapłać teraz” w celu zamówienia raportu.

Czy odpowiedź była pomocna?
Dziękujemy za opinię!

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do autoDNA Napisz do nas
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania serwisu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności serwisu.